Strony budowane na popularnych rozwiązaniach takich jak Joomla! czy Wordpress są z racji swojej powszechności i dostępności kodu, podatne na włamania. Wielokrotnie pomagaliśmy klientom których strony zostały zaatakowane.

Zainfekowanie strony złośliwym oprogramowaniem jest dla jej właściciela źródłem wielu problemów takich jak:

  • blokowanie strony w wyszukiwarkach i związany z tym spadek odwiedzin potencjalnych klientów lub sprzedaży w przypadków sklepów online
  • wpisanie serwera na spamerskie blacklisty co uniemożliwia komunikację mailową
  • kompromitujące zmiany na stronie (linki do stron pornograficznych itp.)

Czyszczenie strony i przywrócenie jej do prawidłowego działania zwykle jest pracochłonne i w konsekwencji kosztowne. Można jednak ograniczyć ryzyko włamań na stronę i szkód z tym związanych do minimum dbając o bieżące aktualizacje Joomli i zastosowanych dodatków i wykonując kopie zapasowe. Zdajemy sobie sprawę, że pamiętanie o tym może być uciążliwe a znalezienie czasu na wykonanie niezbędnych operacji bywa trudne. 

Dlatego wprowadziliśmy do oferty usługę opieki nad stroną. Korzystając z dedykowanych narzędzi zapewniamy:

  • aktualizacje Joomli*
  • aktualizacje rozszerzeń**
  • cotygodniowe kopie zapasowe
  • automatyczne sprawdzanie poprawności kopii zapasowych
  • automatyczne testowanie działania strony po każdej aktualizacji
  • audyt bezpieczeństwa
  • skanowanie strony pod kątem złośliwego oprogramowania
  • 2GB miejsca na kopie zapasowe dla każdej strony

* tylko proste aktualizacje (np. 3.5 -> 3.6), usłga nie obejmuje migracji (np. z 2.5 do 3.x) którą możemy wykonać w ramach osobnego zlecenia

** w przypadku używania komercyjnych rozwiązań, klient zobowiązany jest do utrzymywania aktywnych subskrypcji.

 

Koszt usługi, która pozwoli Ci nie martwić się o to czy Twoja strona jest bezpieczna to 199,00 zł netto/miesiąc.

 

Pytania:

Czy oferujecie całodobowe wsparcie techniczne?

Nie, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00

Co się stanie jeżeli używane na stronie rozszerzenie przestanie być wspierane.

Dalej monitorujemy rozszerzenie, jak wcześniej. Jeżeli nie powoduje ono problemów, pozostaje na stronie.

Co jeżeli aktualizacja spowoduje awarię strony? Czy naprawa będzie dodatkowo płatna?

Natychmiast przywracamy z kopii zapasowej wersję sprzed aktualizacji, żeby zapewnić nieprzerwane działanie strony. Potem poinformujemy o problemie. Rozwiązanie problemów wymagających dużo pracy lub spowodowanych przez użytkownika lub własne modyfikacje dodatków może być dodatkowo płatne. Przed podjęciem prac skontaktujemy się, żeby ustalić plan działania.

Czy opieka zawiera również pomoc w administracji stroną?

Nie, opieka nie zawiera prac związanych z treścią strony, przygotowywaniem menu, modułów czy instalacją rozszerzeń. Wszystko to rzeczy, którymi możemy się zajmować w ramach osobnych zleceń.

Kontakt

Indico s.c.
Wałowa 10/3
84-200 Wejherowo

 

kontakt@design-joomla.pl
www.design-joomla.pl
+ 48 58 778-21-30

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Imię*
Invalid Input

Email*
Podaj poprawny adres e-mail

Wiadomość*
Wpisz wiadomość

*
Invalid Input

*
Zaznacz wymagane pole

Invalid Input

Podstawowe funkcje sklepu internetowego
  • łatwe i intuicyjne tworzenie karty produktu oraz dodawanie wielu ilustracji
  • współpraca z dowolnym szablonem graficznym
  • możliwość dodawania załączników np. instrukcja obsługi
  • szeroka możliwość definiowania pól dodatkowych dla produktu ( do wykorzystania przy generowaniu wariantów produktu oraz do filtrowania po specyficznych cechach)
  • funkcja grupowania pól ułatwiająca wykorzystanie ich w produktach
  • możliwość grupowej zmiany cen produktów ( na jednej liście)
  • możliwość dodawanie filmów w opisach produktów 
  • intuicyjny w obsłudze, ergonomiczny koszyk zakupów
  • zamawianie produktów przez zarejestrowanych użytkowników ale także przez gości
  • możliwość tworzenia różnych metod płatności oraz dostawy
  • polskie i zagraniczne wtyczki płatność np. Paypal, Przelewy24
  • warianty produktów
  • atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  • intuicyjna wyszukiwarka z możliwością tworzenia własnych unikalnych filtrów
  • porównywarka produktów
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • obsługa VAT oraz VAT EU (kontrola poprawności numeru NIP EU poprzez system VIES)
  • różne stawki VAT zależne od kraju nabywcy
  • zgodność z RODO (GDPR) 
  • obsługa kuponów rabatowych
  • automatyczne wystawianie faktur za opłacone zamówienia
  • panel klienta z dostępem do historycznych zamówień
  • poziomy cenowe zależne od ilości zamówiaonych produktów
  • indywidualne etykiety produktów (opis lub ilustracja)
  • dodatkowe usługi do produktu - np. pakowanie na prezent, znakowanie 

Szybka wycena

Umów się na bezpłatną prezentację