Zaprojektowanie i zbudowanie strony internetowej to tylko połowa sukcesu. Należy również znaleźć dla siebie odpowiedni hosting, czyli potocznie mówiąc miejsce, gdzie strona będzie przechowywana.

Dostawców hostingu jest wielu a oferta jest wszechstronna.

Nie każdy hosting nadaje się do CMS Joomla.Kolejnym znaczącym elementem jest baza danych.

Powinna być ona dostępna na serwerze u dostawcy usług internetowych.

Warto również zwrócić uwagę na wiele innych aspektów jak ilość miejsca, czy rodzaju transferu danych.

Zdajemy sobie sprawę, że dla zwykłego użytkownika może to wszystko wydawać się dość skomplikowane dlatego jeśli zdecydujesz się na naszą pomoc, jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie optymalny, sprawdzony hosting, który będzie się doskonale wpasowywał w Twoje potrzeby.

Kontakt

Indico s.c.
Wałowa 10/3
84-200 Wejherowo

 

kontakt@design-joomla.pl
www.design-joomla.pl
+ 48 58 778-21-30

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Imię*
Invalid Input

Email*
Podaj poprawny adres e-mail

Wiadomość*
Wpisz wiadomość

*
Invalid Input

*
Zaznacz wymagane pole

Invalid Input

Podstawowe funkcje sklepu internetowego
  • łatwe i intuicyjne tworzenie karty produktu oraz dodawanie wielu ilustracji
  • współpraca z dowolnym szablonem graficznym
  • możliwość dodawania załączników np. instrukcja obsługi
  • szeroka możliwość definiowania pól dodatkowych dla produktu ( do wykorzystania przy generowaniu wariantów produktu oraz do filtrowania po specyficznych cechach)
  • funkcja grupowania pól ułatwiająca wykorzystanie ich w produktach
  • możliwość grupowej zmiany cen produktów ( na jednej liście)
  • możliwość dodawanie filmów w opisach produktów 
  • intuicyjny w obsłudze, ergonomiczny koszyk zakupów
  • zamawianie produktów przez zarejestrowanych użytkowników ale także przez gości
  • możliwość tworzenia różnych metod płatności oraz dostawy
  • polskie i zagraniczne wtyczki płatność np. Paypal, Przelewy24
  • warianty produktów
  • atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  • intuicyjna wyszukiwarka z możliwością tworzenia własnych unikalnych filtrów
  • porównywarka produktów
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • obsługa VAT oraz VAT EU (kontrola poprawności numeru NIP EU poprzez system VIES)
  • różne stawki VAT zależne od kraju nabywcy
  • zgodność z RODO (GDPR) 
  • obsługa kuponów rabatowych
  • automatyczne wystawianie faktur za opłacone zamówienia
  • panel klienta z dostępem do historycznych zamówień
  • poziomy cenowe zależne od ilości zamówiaonych produktów
  • indywidualne etykiety produktów (opis lub ilustracja)
  • dodatkowe usługi do produktu - np. pakowanie na prezent, znakowanie 

Szybka wycena

Umów się na bezpłatną prezentację