Jeżeli masz wątpliwości czy warto regularnie wykonywać kopie zapasową strony to zapewniamy, że warto. Zalet posiadania aktualnej kopii zapasowej jest bardzo dużo.

Przede wszystkim możliwość odszukania kopii starych treści, możliwość przywrócenia skasowanych elementów czy gwarancja zabezpieczenia danych na wypadek migracji czy aktualizacji strony.

Kopie zapasowe strony internetowej należy przechowywać na dysku lub na serwerze.

Daje to gwarancję uniknięcia skasowania, zniszczenia, utraty danych.

Nasi pracownicy są gotowi zadbać o bezpieczeństwo Twojej witryny, oferujemy usługę regularnego tworzenia i przechowywania kopii zapasowej stron.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia, pomocy w tym zakresie zachęcamy do kontaktu.

Kontakt

Indico s.c.
Wałowa 10/3
84-200 Wejherowo

 

kontakt@design-joomla.pl
www.design-joomla.pl
+ 48 58 778-21-30

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Imię*
Invalid Input

Email*
Podaj poprawny adres e-mail

Wiadomość*
Wpisz wiadomość

*
Invalid Input

*
Zaznacz wymagane pole

Invalid Input

Podstawowe funkcje sklepu internetowego
  • łatwe i intuicyjne tworzenie karty produktu oraz dodawanie wielu ilustracji
  • współpraca z dowolnym szablonem graficznym
  • możliwość dodawania załączników np. instrukcja obsługi
  • szeroka możliwość definiowania pól dodatkowych dla produktu ( do wykorzystania przy generowaniu wariantów produktu oraz do filtrowania po specyficznych cechach)
  • funkcja grupowania pól ułatwiająca wykorzystanie ich w produktach
  • możliwość grupowej zmiany cen produktów ( na jednej liście)
  • możliwość dodawanie filmów w opisach produktów 
  • intuicyjny w obsłudze, ergonomiczny koszyk zakupów
  • zamawianie produktów przez zarejestrowanych użytkowników ale także przez gości
  • możliwość tworzenia różnych metod płatności oraz dostawy
  • polskie i zagraniczne wtyczki płatność np. Paypal, Przelewy24
  • warianty produktów
  • atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  • intuicyjna wyszukiwarka z możliwością tworzenia własnych unikalnych filtrów
  • porównywarka produktów
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • obsługa VAT oraz VAT EU (kontrola poprawności numeru NIP EU poprzez system VIES)
  • różne stawki VAT zależne od kraju nabywcy
  • zgodność z RODO (GDPR) 
  • obsługa kuponów rabatowych
  • automatyczne wystawianie faktur za opłacone zamówienia
  • panel klienta z dostępem do historycznych zamówień
  • poziomy cenowe zależne od ilości zamówiaonych produktów
  • indywidualne etykiety produktów (opis lub ilustracja)
  • dodatkowe usługi do produktu - np. pakowanie na prezent, znakowanie 

Szybka wycena

Umów się na bezpłatną prezentację