wb logo 180x180Miło nam poinformować, że działalność Centrum Szkoleń Joomla została objęta patronatem medialnym serwisu wspieram-biznes.eu Wspieram-Biznes.eu to znany na rynku informacyjny portal biznesowy, skierowany do wszystkich, którzy:
•    interesują się biznesem, marketingiem i zarządzaniem, nowymi technologiami, finansami,
•    planują założyć własną działalność gospodarczą,
•    szukają rzetelnej informacji
Portal Wspieram-Biznes.eu to rozbudowane medium internetowe, które proponuje aktywny udział przy wspólnym tworzeniu bazy artykułów informacyjnych, katalogu firm, katalogu stron, serwisów tematycznych, działu ekspert radzi
Każda osoba prowadząca działalność gospodarczą jest zaproszona by dołączyć do serwisu. Na portalu Wspieram Biznes dostępne są następujące funkcjonalności:
•    prezentacja własnej firmy w Internecie poprzez wpis do branżowego katalogu firm,
•    dostęp do ciekawych materiałów branżowych - artykuły, informacje, opinie ekspertów,
•    możliwość odnalezienia partnerów biznesowych


Miło nam poinformować, że nasze kursy i szkolenia dla użytkowników Joomla objęte zostały patronatem Fundacji PCJ Otwarte Źródła.

 

Dziś dotarł do nas certyfikat. Z pewnością oryginał trafi na eksponowane miejsce w najważniejszym gabinecie w naszej firmie.

joomla-3.0Wczoraj na witrynie joomla.org ukazało się najnowsze wydanie Joomla! 3.0. Pamiętajmy jednak, że to wydanie możemy traktować jako wersję dla deweloperów i aktualnie nie zalecamy migracji. Joomla 2.5 będzie wspierana do 2014 roku. W tym czasie zapewne deweloperzy zdążą przygotować nowe wersje swoich rozszerzeń i szablonów.  Na pytanie czy warto stawiać nowe serwisy na tej wersji nasza odpowiedź brzmi nie. Dopiero wersja 3.5 ma stać się docelową platformą dla użytkowników. Po więcej informacji odsyłamy na joomla.org.

Pamiętajmy też o wymaganiach technicznych -Technical Requirements

Warto też zapoznać się z materiałem wyjaśniającym o co chodzi z wersjami Joomla

 

W niedzielę zakończyły się pierwsze polskie Joomla Days. Oczywiście nie mogło zabraknąć tam naszej ekipy. Po powrocie nadszedł czas na pierwsze podsumowania, przemyślenia. Podobnie jak większość uczestników tego wydarzenia nasz zespół pragnie wyrazić swoje zadowolenie i podziękować organizatorom – Fundacji PCJ Otwarte Źródła za niezwykłą sprawność.

Najważniejsze jednak, że udało nam się spotkać z innymi uczestnikami oraz naszymi klientami i przekazać im choć trochę informacji o najnowszych produktach. W pierwszym dniu konferencji mieliśmy zaszczyt zaprezentować Wam prelekcję na temat businessowych zastosowań komponentów DJ-Catalog2 i DJ-Classifieds, którą poprowadzili Łukasz Ciastek i Michał Olczyk.

Dziękujemy za wszystkie pytania, sugestie oraz korespondencję mailową i zapraszamy wszystkich „joomlowców” na Joomla Days Poland 2013.

joomla_day_poland_2012_01

Inspirująca prezentacja Briana Teemana o Joomla 3.0

joomla_day_poland_2012_02

Michał Olczyk autor komponentu DJ-Catalog2

joomla_day_poland_2012_03

Łukasz Ciastek autor komponentu DJ-Classifieds

joomla_day_poland_2012_05

W kuluarach...

dj-classifiedsNasz komponent DJ-Classifieds umożliwiający publikowanie ogłoszeń na stronach Joomla 2.5 to idealne udogodnienie dla wszystkich, którzy na swojej stronie chcą szybko i sprawnie umożliwić zamieszczanie ogłoszeń.

Własne pola i lokalizacje, płatne ogłoszenia, specyficzne wyszukiwanie dla każdej kategorii (bazujące na własnych, zdefiniowanych polach)  - to tylko niektóre z udogodnień, które znajdziesz w nowej wersji.
Pola niestandardowe, niestandardowe lokalizacje, płatne ogłoszenia, niestandardowe wyszukiwanie dla każdej kategorii, to tylko niektóre z cech, które pomogą ci łatwo stworzyć dział Ogłoszenia na Twojej stronie.

Warto również wspomnieć o natywnej obsłudze języka polskiego i o dostępnych pluginach płatności dla dwóch głównych systemów płatności: PayU i Przelewy24.

Serdecznie zapraszamy do zakupu!

Przekopywanie się przez setki stron internetowych i obszernych informacji pochłania sporo czasu i energii, którą lepiej spożytkować na merytoryczne prowadzenie serwisu, na opracowanie wartościowych materiałów i  treści.
Dlatego proponujemy naszym klientom szkolenia w zakresie praktycznej obsługi CMS Joomla obejmujące swoim zakresem administrację oraz redagowanie i zarządzanie treściami witryny.
Szkolenia mogą się odbywać stacjonarnie – w siedzibie zamawiającego lub zdalnie za pomocą narzędzi wideokonferencyjnych. Wszystkich zainteresowanych prosimy emial na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefon (58 778-21-30)

W ostatnim czasie zorganizowaliśmy krótkie szkolenie dla warszawskiej spółki Sofrecom, dzięki któremu pracownicy działu marketingu uzyskali praktyczną wiedzę niezbędną do prowadzenia firmowej strony internetowej.

joomla-szkolenia1
joomla-szkolenia2
joomla-szkolenia3
joomla-szkolenia4

Kontakt

Indico s.c.
Wałowa 10/3
84-200 Wejherowo

 

kontakt@design-joomla.pl
www.design-joomla.pl
+ 48 58 778-21-30

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Imię*
Invalid Input

Email*
Podaj poprawny adres e-mail

Wiadomość*
Wpisz wiadomość

*
Invalid Input

*
Zaznacz wymagane pole

Invalid Input

Podstawowe funkcje sklepu internetowego
  • łatwe i intuicyjne tworzenie karty produktu oraz dodawanie wielu ilustracji
  • współpraca z dowolnym szablonem graficznym
  • możliwość dodawania załączników np. instrukcja obsługi
  • szeroka możliwość definiowania pól dodatkowych dla produktu ( do wykorzystania przy generowaniu wariantów produktu oraz do filtrowania po specyficznych cechach)
  • funkcja grupowania pól ułatwiająca wykorzystanie ich w produktach
  • możliwość grupowej zmiany cen produktów ( na jednej liście)
  • możliwość dodawanie filmów w opisach produktów 
  • intuicyjny w obsłudze, ergonomiczny koszyk zakupów
  • zamawianie produktów przez zarejestrowanych użytkowników ale także przez gości
  • możliwość tworzenia różnych metod płatności oraz dostawy
  • polskie i zagraniczne wtyczki płatność np. Paypal, Przelewy24
  • warianty produktów
  • atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  • intuicyjna wyszukiwarka z możliwością tworzenia własnych unikalnych filtrów
  • porównywarka produktów
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • obsługa VAT oraz VAT EU (kontrola poprawności numeru NIP EU poprzez system VIES)
  • różne stawki VAT zależne od kraju nabywcy
  • zgodność z RODO (GDPR) 
  • obsługa kuponów rabatowych
  • automatyczne wystawianie faktur za opłacone zamówienia
  • panel klienta z dostępem do historycznych zamówień
  • poziomy cenowe zależne od ilości zamówiaonych produktów
  • indywidualne etykiety produktów (opis lub ilustracja)
  • dodatkowe usługi do produktu - np. pakowanie na prezent, znakowanie 

Szybka wycena

Umów się na bezpłatną prezentację