joomla-3.0Wczoraj na witrynie joomla.org ukazało się najnowsze wydanie Joomla! 3.0. Pamiętajmy jednak, że to wydanie możemy traktować jako wersję dla deweloperów i aktualnie nie zalecamy migracji. Joomla 2.5 będzie wspierana do 2014 roku. W tym czasie zapewne deweloperzy zdążą przygotować nowe wersje swoich rozszerzeń i szablonów.  Na pytanie czy warto stawiać nowe serwisy na tej wersji nasza odpowiedź brzmi nie. Dopiero wersja 3.5 ma stać się docelową platformą dla użytkowników. Po więcej informacji odsyłamy na joomla.org.

Pamiętajmy też o wymaganiach technicznych -Technical Requirements

Warto też zapoznać się z materiałem wyjaśniającym o co chodzi z wersjami Joomla

 

Kontakt

Indico s.c.
Wałowa 10/3
84-200 Wejherowo

 

kontakt@design-joomla.pl
www.design-joomla.pl
+ 48 58 778-21-30

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Imię*
Invalid Input

Email*
Podaj poprawny adres e-mail

Wiadomość*
Wpisz wiadomość

*
Invalid Input

*
Zaznacz wymagane pole

*
Invalid Input

Invalid Input

Podstawowe funkcje sklepu internetowego
  • łatwe i intuicyjne tworzenie karty produktu oraz dodawanie wielu ilustracji
  • współpraca z dowolnym szablonem graficznym
  • możliwość dodawania załączników np. instrukcja obsługi
  • szeroka możliwość definiowania pól dodatkowych dla produktu ( do wykorzystania przy generowaniu wariantów produktu oraz do filtrowania po specyficznych cechach)
  • funkcja grupowania pól ułatwiająca wykorzystanie ich w produktach
  • możliwość grupowej zmiany cen produktów ( na jednej liście)
  • możliwość dodawanie filmów w opisach produktów 
  • intuicyjny w obsłudze, ergonomiczny koszyk zakupów
  • zamawianie produktów przez zarejestrowanych użytkowników ale także przez gości
  • możliwość tworzenia różnych metod płatności oraz dostawy
  • polskie i zagraniczne wtyczki płatność np. Paypal, Przelewy24
  • warianty produktów
  • atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  • intuicyjna wyszukiwarka z możliwością tworzenia własnych unikalnych filtrów
  • porównywarka produktów
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • obsługa VAT oraz VAT EU (kontrola poprawności numeru NIP EU poprzez system VIES)
  • różne stawki VAT zależne od kraju nabywcy
  • zgodność z RODO (GDPR) 
  • obsługa kuponów rabatowych
  • automatyczne wystawianie faktur za opłacone zamówienia
  • panel klienta z dostępem do historycznych zamówień
  • poziomy cenowe zależne od ilości zamówiaonych produktów
  • indywidualne etykiety produktów (opis lub ilustracja)
  • dodatkowe usługi do produktu - np. pakowanie na prezent, znakowanie 

Szybka wycena

Umów się na bezpłatną prezentację