konferencja gigacon

W dniu wczorajszym (w poniedziałek 18 czerwca) w Warszawie odbyła się konferencja "Open Source w Biznesie". Impreza pod honorowym patronatem Fundacji PCJ, zorganizowana przez firmę GigaCon zgromadziła sporą grupę uczestników.

Różnorodność tematyki, dynamiczna forma konferencji i interesujące prelekcje prowadzone przez przedstawicieli znanych na rynku firm IT, które w swojej działalności korzystają z rozwiązań Open Source – to wszystko spowodowało, że śmiało można zaliczyć tą imprezę do bardzo udanych.

Znaleźliśmy się w towarzystwie marek z górnej półki co na początku trochę nas onieśmielało. Jak się jednak szybko okazało, nasza prelekcja wypadła interesująco dla uczestników. Jako jedyna firma prezentowaliśmy zagadnienia związane z budową witryn internetowych. 

Poniżej przedstawiam zestawienie firm i korporacji oraz tamaty wykładów:

  • YetiForce – twórcy systemu CRM 
    Czy open source potrzebuje marketingu?
    Jak wykorzystać open source przy realizacji zgodności z RODO
    Przegląd narzędzi open source do analizy bezpieczeństwa
    Open Source CRM w zastosowaniach korporacyjnych na przykładzie jednego z największych wdrożeń w Europie

  • Eurolinux – system operacyjny klasy enterprise
    Open Source’owy stos technologiczny

  • Intalio - systemy Octopus i Zimbra
    Zaawansowana i bezpieczna komunikacja w organizacji w oparciu o system poczty i pracy grupowej Zimbra
    OTRS 4 Business – Jak sprawnie zarządzać zgłoszeniami elektronicznymi

  • SUSE – systemy operacyjne
    Nowy SUSE Linux Enterprise 15 – platforma systemowa dla Software Defined Infrastructure

  • Point – bezpieczeństwo systemów informatycznych
    Bezpieczeństwo Systemów Open Source

  • Microsoft – platformy chmurowe Azure, systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe
    Open-Source w oparciu o rozwiązania Microsoft Azure

  • ORACLE – systemy bazodanowe, narzędzia i systemy operacyjne
    Oracle Cloud Infrastructure – otwarta i wydajna platforma dla wymagających

  • INDICO (czyli my)
    Open Source CMS w zastosowaniach korporacyjnych na przykładzie wdrożenia Joomla! dla firmy Balex Metal

Tematy poruszane na konferencji dotyczyły między innymi kwestii bezpieczeństwa w systemach Open Source, prezentacji systemów operacyjnych, prezentacji systemów klasy CRM, zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, prezentacji systemów do pracy grupowej, poruszano też zagadnienia związane z RODO.

Konferencja o tematyce związanej z Open Source była pierwszym w Polsce tej rangi wydarzeniem przygotowanym przez GigaCon – firmę z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem w organizacji konferencji o tematyce IT i biznesowej. Pozostaje mieć nadzieję, że tematyka wolnego oprogramowania pozostanie w sferze zainteresowań organizatora w przyszłości.

 

Kontakt

Indico s.c.
Wałowa 10/3
84-200 Wejherowo

 

kontakt@design-joomla.pl
www.design-joomla.pl
+ 48 58 778-21-30

 

Formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy

Imię*
Invalid Input

Email*
Podaj poprawny adres e-mail

Wiadomość*
Wpisz wiadomość

*
Invalid Input

*
Zaznacz wymagane pole

*
Invalid Input

Invalid Input

Podstawowe funkcje sklepu internetowego
  • łatwe i intuicyjne tworzenie karty produktu oraz dodawanie wielu ilustracji
  • współpraca z dowolnym szablonem graficznym
  • możliwość dodawania załączników np. instrukcja obsługi
  • szeroka możliwość definiowania pól dodatkowych dla produktu ( do wykorzystania przy generowaniu wariantów produktu oraz do filtrowania po specyficznych cechach)
  • funkcja grupowania pól ułatwiająca wykorzystanie ich w produktach
  • możliwość grupowej zmiany cen produktów ( na jednej liście)
  • możliwość dodawanie filmów w opisach produktów 
  • intuicyjny w obsłudze, ergonomiczny koszyk zakupów
  • zamawianie produktów przez zarejestrowanych użytkowników ale także przez gości
  • możliwość tworzenia różnych metod płatności oraz dostawy
  • polskie i zagraniczne wtyczki płatność np. Paypal, Przelewy24
  • warianty produktów
  • atrakcyjna wizualnie prezentacja produktu
  • intuicyjna wyszukiwarka z możliwością tworzenia własnych unikalnych filtrów
  • porównywarka produktów
  • dowolna ilość kategorii i podkategorii
  • obsługa VAT oraz VAT EU (kontrola poprawności numeru NIP EU poprzez system VIES)
  • różne stawki VAT zależne od kraju nabywcy
  • zgodność z RODO (GDPR) 
  • obsługa kuponów rabatowych
  • automatyczne wystawianie faktur za opłacone zamówienia
  • panel klienta z dostępem do historycznych zamówień
  • poziomy cenowe zależne od ilości zamówiaonych produktów
  • indywidualne etykiety produktów (opis lub ilustracja)
  • dodatkowe usługi do produktu - np. pakowanie na prezent, znakowanie 

Szybka wycena

Umów się na bezpłatną prezentację